Resolved
Resolved

Het incident is verholpen. Bedankt voor je geduld.

The incident has been resolved. Thanks for your patience.

Avatar for
Recovering

---english version below---

Wij zagen sinds 16:16 een issue met een van onze upstream providers. Vooral Ziggo klanten, of klanten die via het Hurricane Electric netwerk lopen, zouden problemen hebben ervaart met het netwerk en de diensten van Cloudwebservices. Klanten die over het KPN netwerk lopen zouden niets gemerkt moeten hebben. Dit probleem was eerder opgelost dan de routers overgingen naar de 2e upstream provider. Onze excuses voor het ongemak.

We saw an issue with one of our upstream providers since 4:16 PM. Especially Ziggo customers, or customers who run via the Hurricane Electric network, would have experienced problems with the network and the services of Cloudwebservices. Customers who use the KPN network should not have noticed anything. This problem was solved before the router switched to the 2nd upstream provider. We apologize for the inconvenience.

Avatar for
Began at:

Affected components
  • VPS Hosts
    • VPS A & A Pro series
    • VPS B series
  • Webhosting Servers
    • Apollo
  • Network
    • Core Router
    • Core Switch