---english version below---
Wij zien dat de problemen zijn verholpen en de latency weer op normaal niveau zit. Deze melding is hiermee gesloten. Onze excuses voor het ongemak.
We see that the problems have been resolved and the latency is back to normal. This notification is now closed. We apologize for the inconvenience.
---english version below---
Wij zien verhoogde latency voor klanten die via KPN een internetverbinding hebben. Mochten deze waardes negatief veranderen, dan zullen wij de routering via een andere upstream provider instellen. Voor nu houden wij dit in de gaten. Het is aan KPN om dit op te lossen.
We see increased latency for customers who have an internet connection via KPN. If these values change negatively, we will set up the routing via another upstream provider. We will keep an eye on this for now. It is up to KPN to resolve this.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van Cloudwebservices Datacenter. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Cloudwebservices Datacenter.