---english version below---
Wij zien dat de problemen zijn verholpen en de latency weer op normaal niveau zit. Deze melding is hiermee gesloten. Onze excuses voor het ongemak.
We see that the problems have been resolved and the latency is back to normal. This notification is now closed. We apologize for the inconvenience.
---english version below---
Wij zien verhoogde latency voor klanten die via KPN een internetverbinding hebben. Mochten deze waardes negatief veranderen, dan zullen wij de routering via een andere upstream provider instellen. Voor nu houden wij dit in de gaten. Het is aan KPN om dit op te lossen.
We see increased latency for customers who have an internet connection via KPN. If these values change negatively, we will set up the routing via another upstream provider. We will keep an eye on this for now. It is up to KPN to resolve this.
We’ll find your subscription and send you a link to login to manage your preferences.
We’ve found your existing subscription and have emailed you a secure link to manage your preferences.
We’ll use your email to save your preferences so you can update them later.
Subscribe to other services using the bell icon on the subscribe button on the status page.
You’ll no long receive any status updates from Cloudwebservices Datacenter, are you sure?
{{ error }}
We’ll no longer send you any status updates about Cloudwebservices Datacenter.