Helaas zal Ziggo dit niet als prioriteit stellen om op te lossen, het is dus helaas niet te zeggen hoelang de routering nog via Duitsland zal gaan. De werking zal hierdoor niet gehinderd worden, alleen kunnen Ziggo klanten verhoogde ping tijden ondervinden van +-10ms. Onze excuses voor het ongemak, helaas is dit niet aan ons om dit op te lossen.
Als gevolg van dit probleem kan er minimaal verhoogde pingtijden (+-10ms) te verwachten zijn, alsmede een kleine verhoging in de jitter van de verbinding. Ons excuses voor het ongemak!
Voor alle Ziggo klanten worden de verbindingen naar het VPS en Webhosting platform op dit moment gerouteerd naar het DE-CIX (Duitse internet exchange). Dit probleem is bekend en kan worden gecheckt via een traceroute. Wij zijn in gesprek met het datacenter over hoe dit opgelost kan worden. Helaas ligt dit aan Ziggo om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. KPN en overige ISP's hebben hier geen last van.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van Cloudwebservices Datacenter. Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over Cloudwebservices Datacenter.