Ziggo klant verbindingen worden gerouteerd (via HE) naar DE-CIX

Opgelost
Opgelost
Na 2 dagen, 23 uur en 38 minuten

Helaas zal Ziggo dit niet als prioriteit stellen om op te lossen, het is dus helaas niet te zeggen hoelang de routering nog via Duitsland zal gaan. De werking zal hierdoor niet gehinderd worden, alleen kunnen Ziggo klanten verhoogde ping tijden ondervinden van +-10ms. Onze excuses voor het ongemak, helaas is dit niet aan ons om dit op te lossen.

Avatar for
{:closed=>"Gesloten", :complete=>"Voltooid", :false_alarm=>"Vals alarm", :identified=>"Geïdentificeerd", :investigating=>"In onderzoek", :open=>"Open", :recovering=>"Herstellende", :resolved=>"Opgelost", :scheduled=>"Gepland", :underway=>"Bezig"}
Na 3 minuten

Als gevolg van dit probleem kan er minimaal verhoogde pingtijden (+-10ms) te verwachten zijn, alsmede een kleine verhoging in de jitter van de verbinding. Ons excuses voor het ongemak!

Avatar for
In onderzoek

Voor alle Ziggo klanten worden de verbindingen naar het VPS en Webhosting platform op dit moment gerouteerd naar het DE-CIX (Duitse internet exchange). Dit probleem is bekend en kan worden gecheckt via een traceroute. Wij zijn in gesprek met het datacenter over hoe dit opgelost kan worden. Helaas ligt dit aan Ziggo om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. KPN en overige ISP's hebben hier geen last van.

Avatar for
Begon om:

Betrokken onderdelen
  • VPS Hosts
    • VPS A & A Pro series
    • VPS B series
  • Webhosting Servers
    • Apollo
  • Netwerk
    • Core Router
    • Core Switch