Packetloss op het gehele netwerk - LS1

Resolved
Resolved

---english version below---

De datacenter engineers hebben het incident verholpen. Bedankt voor je geduld. De problemen lagen bij de upstream provider. Meer informatie kan worden aangevraagd via een mail of een ticket.

The data center engineers have resolved the incident. Thank you for your patience. The problem lay with the upstream provider. More information can be requested via email or a ticket.

Avatar for
Identified

---english version below---

De datacenter engineers hebben het probleem bevestigd en werken aan een oplossing.

The datacenter engineers have confirmed the problem and are working on a solution.

Avatar for
Investigating

---english version below---

Wij zien sinds 19:03 hoge packetloss in het netwerk van het datacenter. De datacenter enigneers zijn op de hoogte gesteld. Onze excuses voor het ongemak.

We have seen high packet loss in the data center network since 19:03. The data center engineers have been informed. We apologize for the inconvenience.

Avatar for
Began at:

Affected components
  • VPS Hosts
    • VPS A & A Pro series
    • VPS B series
  • Webhosting Servers
    • Apollo
  • Network
    • Core Router
    • Core Switch